.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات خانه مطبوعات مازندران الکترونیکی برگزار می شود
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: انتخابات خانه مطبوعات استان اسفندماه به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز:حسین مرتضوی با بیان اینکه ثبت‌نام الکترونیکی اعضای خانه مطبوعات در سراسر کشور از ۱۹ بهمن شروع شد اظهار داشت: اعضای خانه مطبوعات با مراجعه به سامانه ثبت‌نام اینترنتی انجام دهند و آن دسته از فعالان حوزه رسانه که تاکنون به عضویت خانه مطبوعات درنیامده‌اند هم می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه و بارگذاری مشخصات خود، روند ثبت‌نام را انجام دهند.

 مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: ثبت‌نام در این سامانه برای شرکت در انتخابات هیئت‌مدیره خانه مطبوعات است که اسفندماه امسال در سراسر کشور به‌طور همزمان و به‌صورت الکترونیکی می‌شود و لازم است متقاضیان نسبت به ایجاد نام کاربری در این سامانه اقدام کنند.

مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نوبت سوم تصویب اساسنامه در روز شنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۲ ظهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: در دو نوبت قبلی، اعضا برای رأی‌گیری به حدنصاب نرسیده بود و این دستور کار در مجمع عمومی نوبت سوم، مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران که از ۲۶ تا ۲۹ بهمن‌ماه برگزار می‌شود، گفت: مقدمات برگزاری این نمایشگاه را فراهم کردیم و از ابتدای هفته آینده قرعه‌کشی و تحویل غرفه به رسانه‌هایی که برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند را شروع می‌کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.